MČR v závodě družstev – NABÍDKA TRÉNINGU

Ahoj, přihlašování na závody družstev trochu vázne. Vázne pokaždé a zdá se, že příčiny jsou vždy podobné a neustále se opakují.

Jeden z důvodů, proč se nepřihlásit je obtížnost sestavení týmu a obavy z neúspěchu. Z vlastní zkušenosti vím, že sestavit tým není jednoduché. Leckdy je problém na něčem se dohodnout ve dvou a tady je třeba lidí 6. Navíc, z pochopitelných důvodů, každý hledá ty pokud možno nejlepší.
Pokud se týká té dohody 6 lidí a vyhlédnutí těch pravých, tak tady je každá rada drahá. Útěchou vám může být fakt, že i ostatní vybírají na stejně malém „ trhu“ a tudíž mají stejně obtížný výběr, jako vy. Jedna z možností, jak vám pomoci je, pokud mi nahlásíte, co vám chybí (spíš kdo vám chybí). Zároveň bych chtěl požádat ty, kteří by chtěli jet, ale chybí jim celý tým. Dost
často se dají tito volní jachtaři doplnit do neúplných týmů. Co se týče obav z neúspěchu, tak asi jediné, co může pomoci, je tréning.

A TAKOVÝ TRENING BYCHOM VÁM CHTĚLI NABÍDNOUT!

Ve čtvrtek 27.5.2004 (čili jeden den před MČR) vám nabízíme možnost treningu na stejných lodích, na jakých se pojede MČR a pokud se nepřihodí nic
nepředvídaného tak pod vedením jednoho z členů RODOP týmu.

Co za to? Úplně zdarma to bohužel neumíme, ale slíbit vám můžu, že příspěvek nepřekročí 300 Kč na účastníka (něco stojí trenér, benzín do člunu a alespoň symbolický příspěvek na údržbu lodí). Podle počtu účastníků lze očekávat dle mého odhadu cca 6 hodin na vodě ve dvou nebo třech blocích a teorie na břehu. Méně hodin na vodě to může být jen proto, že nebude foukat, nebo vás bude více než 12 a tudíž byste se museli střídat. (anebo proto, že některou loď roztřískáte, ale to byste pak se mnou měli jiný starosti 🙂

Ještě drobnost – minimální počet účastníků jsou 4 (nemusí být nutně z jednoho týmu) a podmínka, že účastníci treningu pojedou MČR.

Dále existuje pár dalších důvodů, proč se nepřihlásit – k těm několik vysvětlujících slov, ale nic moc s nimi (alespoň teď ne) nenaděláme.

TERMÍN vzhledem k ostatním závodům – s tím teď už nic nenaděláme, ale samozřejmě snaha je TR závody dělat v době, kdy není na programu žádný velký
pohár. V době, kdy jsme dohodli termín MČR byl na daný termín plánován pouze pohár
surfů, malý pohár Optimistů a krajský přebor Starů, což taky zůstalo, nicméně se k tomu (později) přidaly krajské přebory ve vícero třídách. Ale stále platí, že ve většině tříd není ani mlý pohár.

POČET PRACOVNÍCH DNŮ – je to jeden z možných důvodů, proč se nelze zúčastnit, nicméně můj dojem je, že se netýká velkého množství závodníků.
Budu samozřejmě velmi rád, když mi ti z vás, pro které je to limitující faktor napíšou. Pokud by takových lidí bylo hodně, můžeme se bavit o zkrácení závodu pouze na víkend.

CENA – je vyšší, než u fleetových závodů. Za vyšší cenu ale dostáváte více muziky. Nejedete na své lodi – což by vás samozřejmě něco stálo (zkuste si spočítat, kolik vás stojí provoz vaší lodě). Nicméně i lodě, na kterých jedete TR se musí opravovat a udržovat a samozřejmě je také nutno myslet také na to, že za nějaký čas bude potřeba lodě obnovit. Náklady na lodě dělají nejméně polovinu rozpočtu závodu. Dále je potřeba k zajištění závodu více lidí – fleet lze v extrému
zorganizovat ve dvou lidech – TR v šesti je asi totální minimum. No a poslední rozdílnou položkou je benzín do motoráků – při plně umpirovaných rozjížďkách jsou čluny v neustálém provozu a benzín jen polykají.

A musím také připomenout možnosti slev pro mládež – při jejich započtení se dostáváme na cenu startovného na úroveň dražších tuzemských fleetových závodů.

VĚK
je jakýmsi mýtem, že TR je pouze pro mladé – NENÍ. Takže vy dříve narození – klidně zkuste porazit své děti!

Doufám, že výše uvedené vám pomůže při rozhodování a budu velmi rád, když mi sdělíte svůj názor.

Díky moc
Honza
+420 603 565 606